خرید ویلا،ملک و راه های سرمایه گذاری متمرکز و موفق در مازندران
ایجاد شده در : 13 آذر 1401 املاک 0 151

خرید ویلا،ملک و راه های سرمایه گذاری متمرکز و موفق در مازندران

 خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری  متمرکز

با سلام 
امروزه با گسترش ساخت و ساز ویلا و ملک در شمال  کشور ،این صنعت به عنوان یک صنعت پول ساز قوی تبدیل شده است. شما فقط برای موفقیت در این صنف نیازمند  اطلاعات مناسب در این خصوص هستید. ما در این مقاله سعی میکنیم تمام نکات مهم  و راه انتخاب مناسب ترین ملک و ویلا را به شما آموزش دهیم .

لوکیشن و موقعت 
مهم ترین و اصلی ترین قسمت  انتخاب یک ملک و یا ویلا برای خرید لوکیشن و موقعیت مکانی آن میباشد،شما با اشرافیت بر سلیقه خود و منطقه ای که میخواهید خرید داشته باشید  میتوانید به هدف خود نزدیک تر شوید.
لوکیشن ها معمولا بر اساس چند معیار و فاکتور  های اصلی مورد ارزیابی قرار میگیرند
دسترسی 
آب و هوا منطقه
امنیت
نوع کاربری 
شما باید با در نظر گرفتن فاکتور های بالا  و هدفی که از خرید ملک و ویلا در شمال دارید  انتخاب خود را انجام دهید .
دسته بندی ویلا ها 
ویلا ها معمولا به ۳ دسته اصلی تقسیم میشوند 
ویلا های پلاک جنگل
ویلا های پلاک ساحل
ویلا های شهرکی 
 هر کدام از این نوع ویلا ها دارای مزایا و معایب خاص خود میباشند و از قیمت های متفاوتی  نیز برخوردارند.

کدام نوع ویلا مناسب شماست ؟
جواب این سوال مستقیما به هدف و سلیقه ی شخصی شما برمیگردد شما باید در نظر بگیرید چرا و به چه منظور میخواهید در مازندران خرید ویلا و ملک داشته باشید؟ سرمایه گذاری،تفرج و دوری از شلوغی و شهر و یا یک شهرک برند و لوکس با امنیت بالا و دسترسی آسان به شهر؟ قدم اول شما برای خرید ویلا پاسخ به ان قبیل از سوال هاست  .

ویلا های پلاک ساحل 
این نوع ویلا ها را معمولا در خط دریای خزر میتوانید مشاهده کنید،اغلب این ویلا ها دارای ساخت مدرن و امکانات کامل هستند. در شهر های نظیر بابلسر،محمود آباد،سرخرود،نوشهر و متل قو ویلا های بسیار لوکس و زیبای ساحلی خود نمایی میکنند . این نوع از ویلا به واسطه لوکیشن بی نظیر و بافت خوب طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد. دسترسی این ویلا ها به اماکن اداری،تفریحی و درمانی در کمترین زمان ایجاد میشود.
تاپ ترین این ویلا ها در شهرک هایی نظیر دریا کنار،خزرشهر،آبی کنار،خانه دریا و آرام شهر و ... قرار دارند.


ویلا های شهرکی
این ویلا ها معمولا در شهرک های بزرگ قرار دارند که به صورت هم تیپ و یا غیر هم تیپ ساخته میشوند. معمولا این نوع از ویلا ها به واسطه امنیت بالا و نگهبانی  مورد استقبال طرفداران خود قرار میگیرد. این نوع از ویلا ها میتواند هم ویلا های جنگلی و هم ویلا های ساحلی را هم پوشش دهد، ویلا های جنگل و ساحلی هردو هم میتوانند مستقل باشند و هم شهرکی.
بنابرین اگر فاکتور شما شهرک برند و امنیت بالاست ویلا های شهرکی  میتواند  گزینه مناسبی برای شما باشد.

ویلا های پلاک جنگل
این نوع از ویلا ها را معمولا بیشتر در مناطق جنگلی مشاهده میکنید.یکی از شهر هایی که تا به امروز پیشرفت چشمگیری  در صنعت ساخت و سرمایه گذاری ملکی داشته شهر چمستان و نور میباشد . تقریبا بیش از ۹۰ درصد ویلا های جنگلی  در این مناطق واقع شده اند.خرید ویلا در این شهر ها در هر رنج قیمتی امکان پذیر میباشد و بسته نوع و موقعت مکانی این قیمت ها متغیر میباشد.پایین ترین رنج قیمتی در این شهر ها از ۱ تا ۱/۵ میلیارد میباشد .اگر قصد سرمایه گذاری با هزینه پایین را دارید پیشنهاد ما به شما خرید ویلا در چمستان میباشد.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که باعث بر انتخاب درست  در خرید شما میشود را عنوان کنیم.

جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید ویلا و یا ملک میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید 


اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی

ثبت نظر :

دسته بندی ها