خرید ویلا جنگلی.ویلا جنگلی چه ویژگی هایی دارد؟قیمت ویلا جنگلی در مازندران
ایجاد شده در : 18 آذر 1401 املاک 1 97

خرید ویلا جنگلی.ویلا جنگلی چه ویژگی هایی دارد؟قیمت ویلا جنگلی در مازندران

خرید ویلا جنگلی چه مزایا و معایبی دارد 
باسلام 
امروزه با گسترش خرید ، فروش و ساخت ویلا در مازندران،اغلب افراد به واسطه مشغله کاری و شلوغی  در شهر  به فکر خرید یک ویلا در دامان طبیعت افتاده اند.بهترین و مناسب ترین  سبک در خرید میتواند ویلا جنگلی باشد،البته نباید از مزایا و معایب این سبک  از ویلا ها غافل شد. ما در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را از تمام خصلت ها مزایا و معایب این نوع از ویلا ها آگاه کنیم .


این سبک از ویلا ها در کدام یک از شهر های شمال بیشتر دیده میشود ؟

همانطور که از نام این سبک از ویلا ها پیداست،باید به دنبال آن در مناطق جنگلی و شهر هایی با این مشخصات باشید. از معروف ترین و برند ترین شهر های که امروزه در مازندران بیشترین ویلا های جنگلی در آن ساخته شده را میتوان به آمل،چمستان،نور،نوشهر،نمک آبرود و رامسر نسبت داد.
البته لازم به ذکر است شهر هایی مثل نوشهر،نور،رامسر و متل قو علاوه بر بافت جنگلی دارای بافت ساحلی و ویلا های پلاک ساحل نیز میباشد. خرید ویلا در این شهر ها نسبتا  قیمت بیشتری طلب میکند،عمده دلیل این اختلاف قیمت را توریستی بودن و تقاضای زیاد افراد میتوان دانست.


چرا باید ویلا جنگلی بخریم ؟

انتخاب و خرید یک ویلا جنگلی میتواند علل و فاکتور های متفاوتی داشته باشد.
اما در بیشتر موارد افراد برای اینکه از شلوغی و ازدحام شهری به دور باشند تمایل به خرید این ویلا ها پیدا میکنند.

آب هوا 

ویلا های جنگلی به واسطه قرار گیری در منطقه جنگلی و محیط سرسبز علاوه بر زیبایی دارای آب هوای مرطوب و دلپذیری نیز میباشند.
این ویلا ها برای افراد که دچار بیماری های زمینه ای تنفسی اند میتواند مفید واقع شود و در روند بهبود فرد تسریع ایجاد کنند .


دسترسی این ویلا ها در چه سطحی میباشد ؟

همانطور که میدانید این ویلا ها در مناطق جنگلی قرار گرفته اند،پس به طبع فاصله این ویلا ها نسبت به شهر و خدمات رفاهی کمی زیاد بوده و برای خرید و مراجعه به اماکن اداری و رفاهی  مجبورید مسیری طولانی تری را طی کنید.
جدایی از مسئله دسترسی و دوری از شهر امکان دارد در فصول سرد سال گاهی  دسترسی به ویلا امکان پذیر و مقدور نباشد، یا دسترسی به سختی صورت گیرد.

قیمت و ارزش اقتصادی ویلا های های جنگلی 

این ویلا ها را میتوان ویلا های نسبتا اقتصادی در مقابل ویلا های ساحلی و شهرکی دانست.
ویلا های جنگلی از رنج قیمتی ۱/۵ میلیارد شروع شده و تا قیمت های بالا تر ادامه پیدا میکنند،پس اگر به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید ویلا جنگلی میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

جمع بندی کلی

اگر به طور خلاصه دوست دار طبیعت هستید و میخواهید در یک محیط دنج آرام به تفرج بپردازید پیشنهاد ما به شما ویلا های جنگلی میباشد.


اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی

ثبت نظر :

دسته بندی ها